اسرائیل، تنهای تنها / زندگی در زیرزمین تا زمان پاسخ فرا رسد

صهیونیست‌ها برای ادامه بقای خود به پناهگاه‌ها رفتند تا از حمله احتمالی ایران جان سالم به در ببرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ۱۰ روز از شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی در تهران می‌گذرد. شهادتی که سرزمین‌های اشغالی فلسطین را غرق در وحشت پاسخ ایران کرده است و صهیونیست‌ها از ترس پاسخ ایران مثل موش به زیر زمین رفته‌اند تا در صورت حمله احتمالی ایران جان خود را حفظ کنند.

یکی از تبعات ترور هنیه در خاک ایران بی‌اطلاعی صهیونیست‌ها از زمان پاسخ است. امری که باعث شده تا اسرائیل و متحدانش ازجمله آمریکا در آماده‌باش صددرصدی باشند تا بتوانند جلوی حمله ایران بایستند. این بی‌اطلاعی و سردرگمی هزینه‌های زیادی را به متحدان اسرائیل تحمیل می‌کند، چون دائم از زمین، هوا و دریا باید اقدامات ایران را رصد کنند و نیروهای خود را در آماده‌باش نگه دارند که این موارد هزینه‌های هنگفتی را می‌طلبد.

قطع‌به‌یقین وعده صادق ۲ تحقق می‌یابد و از وعده صادق ۱ گسترده‌تر خواهد بود چراکه این پاسخ فقط پاسخ به ترور هنیه نیست بلکه پاسخ به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه پس از عملیات طوفان‌الاقصی و سال‌ها اشغالگری صهیونیست‌ها در فلسطین و اقدامات بی‌ثبات‌کننده آنها در منطقه است.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک خود به یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس نوشته است: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند وظیفه خود می‌دانیم که انتقام خون ایشان را برای این حادثه تلخ در جمهوری اسلامی بگیریم.

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 58510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha